Hampuk Richárd
A vállalkozói véna először az általános iskolában mutatkozott meg nálam, amikor a szüleim cégének szóróajándékait értékesítettem az osztálytársaimnak és tanáraimnak. Első vállalkozásomban 14 évesen fénytechnikát adtam bérbe kisebb-nagyobb rendezvényekhez Kaposváron és környékén. Mivel nem lehetett még jogsim, sofőrt kellett alkalmaznom. 2007-ben alapítottam meg a Person Communications ügynökséget, amely az ügyfelek és munkák számának folyamatos növekedésével gyarapodni kezdett.
A Person Group 2016-ban jött létre, amelynek a Person Communications mellett a különleges szórakoztató élményt kínáló PaintCocktail és a UX-szel és analitikával foglalkozó The Cave digitális marketingügynökség a tagjai.
A kommunikációs szakma legújabb trendjeinek ismeretén túl kulcsfontosságú számomra, hogy fejlesszem vezetői készségeim, szertnék a csapatom és a cégcsoport lehető legjobb vezetője lenni. Éppen ezért önkénteskedtem például Barack Obama 2012-es, illetve Hillary Clinton 2016- os választási kampányában. Ilyenkor tapasztalatokat gyűjtök az aktuális trendekről annak érdekében, hogy nemzetközi szinten is versenyképes, stabil és fenntartható vállalatokat építhessünk. Szeretném bebizonyítani, hogy kemény munkával és profi, motivált szakemberekkel ez nemcsak az USA-ban vagy Nyugat-Európában, hanem itthon is lehetséges.
Vállalatvezetőként mindennél fontosabbnak tartom, hogy elhiggyük, képesek vagyunk olyan dolgokra is, amiket korábban még nem csináltunk. A képességeink is jogosítványt jelenthetnek, nem csak a tapasztalataink. Nem olyan vállalatot építünk a csapatommal, amilyen most Magyarország, hanem olyat, amilyen országban szeretnénk megöregedni.
Saját weboldal: www.persongroup.eu